vineri, 29 ianuarie 2010

Un eveniment neanuntat, neauzit... din pacate

Genial ca idee, impresionant ca desfasurare de forte, da fraier ca si-a pus propriile fonduri in joc; asa ar zice romanasul nostru despre Cosmin Danila.
Un act de curaj si de patriotism fara icnete si strigaturi, o prezentare eleganta a unei emotii, o munca grea si frumoasa, un rezultat de putini stiut, un rezultat magnific. EU L-AS PREMIA ! Iata:

http://www.patrimoniuromanesc.ro/


obiective de patrimoniu romanesc aflate in patrimoniul UNESCO

Multumesc, Cosmin Danila, in numele romanilor.


PS: In numele romanilor adevarati dar usor fara initiativa... am face si noi ceva, daca ni s-ar spune ce... am iesi din marasm si am inflori galben langa ruine, ca-n pozele tale de la Cetatea Dacica de la Capalna si ne-am intinde aripile ca pentru un zbor reusit ca pelicanii si ca egretele sau lopatarii de la Periprava, si ne-am odihni intr-un apus cald si auriu ca cel de sub ochii tai, acolo, in padurea Caraorman.
Si noi suntem patrioti, doar ca nu ne-a ajuns adanc cutitul la os...
Da si cand ne vom scula... (trezi, destepta, muri ...)

2 comentarii:

  1. Multumesc si eu foarte mult pentru cuvintele deosebite! Foarte frumos ai grait! Multumesc si pentru premiu! :)
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
  2. O lucrare de valoare e apreciata, insa nu intotdeauna la momentul t0; timpul se scurge altfel in cazuri aparte... vine vremea, curand...

    RăspundețiȘtergere