miercuri, 17 februarie 2010

Asa a zis Maicuta Domnului... aici sa fie...

   "Doamne, Doamne, mult zic Doamne,
Dumnezeu pare ca doarme
Cu capul pe-o manastire
Si de nimeni n-are stire... "
                                                                                      (Lucian Blaga) 


La Manastirea CARAIMAN

 Drumul prin padure... 
 
Curtea Manastirii cu Agheasmatarul ce inconjoara bradul si cu cele doua biserici

Prima din bisericile ridicate aici, cu hramul Braul Maicii Domului...
 

 Iar in Biserica noua, inca netrminata, 
numita, dupa hramul manastirii, Inaltarea Sfintei Cruci, 
sta sculptura in lemn a Maicii Domnului...


  

Asa e aici, un loc frumos, iubit de Dumnezeu, sub Crucea Caraiman 
si sub indrumarea Parintelui Gherontie Puiu, si el iubit de Dumnezeu, 
un om in lumina...

 Parintele Gherontie Puiu munceste de o viata sa ridice o manastire:
Asa a zis Maicuta Domnului... aici sa fie...


7 comentarii:

  1. Interesant...
    Pentru prima şi ultima imagine mă faceţi să merg până acolo...
    Câte zile aţi stat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie îmi plac toate fotografiile. Sper ca o să reuşesc să ajung prin zona aia la vară...

    RăspundețiȘtergere
  3. @catalin fudulu: Mergeti si nu veti regreta... Eu am stat doar doua ore in Dealul Palanca, unde se inalta manastirea; si, din cauza ca eram in nori la propriu, n-am vazut sus Crucea Caraiman... se zice ca e superb cand se vede...
    Data viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ costea: O, in vara trebuie ca e divin, totul verde, cerul liber... Ideal ar fi cerul de mai...

    RăspundețiȘtergere
  5. Maica Domnului sa ne ajute pe toti cu rugaciunile ei...eu am ajuns prima data chiar la inceputuri , cand nu era decat mica bisericuta de lemn si parintele locuia uneori intr-o baraca , alteori la cineva in Busteni.
    Era seara, intuneric, zapada necalcata, am intrat in bisericuta de lemn, ne-am inchinat si la plecare pe carare...o bucurie de om ne-a pus mana in cap binecuvantandu-ne...parintele Gherontie Puiu.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Danca Daniela: adevarat bucurie... Noi nu l-am intalnit in acea zi... Dar revenim in vara si poate ne ajuta Bunul Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru blog! Romania va crestina Europa prin marii sai duhovnici !
    Ar trebui sa fim mandri ca suntem romani!
    Nu va deranjeaza daca trimtem oameni de la
    http://duhovnicii.blogspot.com/ la acest articolul ?
    Lasa-ti un link la http://duhovnicii.blogspot.com/ un blog in care gasiti despre : Parintele Arsenie Boca,Parintele Arsenie Papacioc , Parintele Ilie Lacatusu , Parintele Ilarion Argatu ,Parintele Ilie Cleopa , Parintele Lavrentie Strove , Parintele Nicolae Steinhardt , Parintele Paisie Olaru, Parintele Benedict Ghius , Parintele Serafim Popescu , Parintele Paulin Lecca , Parintele Dometie Manolache ,Parintele Sofian Boghiu , Parintele Ghelasie de la Frasinei , Parintele Proclu Nicau , Parintele Ioanichie Balan , Parintele Iulian Lazar , Parintele Constantin Galeriu , Parintele Dionisie Ignat , Parintele Adrian Fageteanu , Parintele Mina Dobzeu , Parintele Iustin Parvu , Parintele Petroniu Tanase , Parintele Ioan Iovan , Parintele Teofil Paraian , Parintele Rafail Noica , Parintele Gherontiu Puiu , Parintele Elefterie de la Dervent

    RăspundețiȘtergere